fredag 23 april 2010

Torsdag

Torsdag.....gjorde flera ärenden.....fixade stallet och tog in Eccho. Jag var inte hemma många timmar.....hundarna var något sura när jag gick igen efter bara en kvart. Tur nog har jag köpt mumsiga märgben av Hanna så det fick bli en liten tröst.
Troligen....håll tummarna.....så var det den sista arbetsdagen på landstinget. Har olika ledigheter som jag ska plocka av fram till den 31 juli och förhoppningsvis kan jag börja på min "praktikplats" i augusti. Det var en sådan enorm känsla att gå hem.....en befrielse att få dra ett streck över landstingstiden.....har bara varit anställd sen 1976.

På kvällen var det medlemsmöte.....dessa möten var nästintill en plåga i Halmstad.....kunde tjafsas om en liten skitbagatell i evigheter. Det var med lite bävan jag gick idag, men vilken skillnad.....här gick det undan.....inte en massa onödigt tjafs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar