torsdag 8 april 2010

Oj oj oj

Nu är det allmänt krig på jobbet. Fick höra att det var ett jädrans liv i går, alla fräste på chefen. Hon tycker att vi bara klagar och är negativa.....hon fattar inte hur mycket vi har att göra nu.....vill nog inte fatta eftersom hon inte gör något åt det.
I dag svimmade en kollega, är utarbetad men inte f-n gör isberget något.
Sa till henne idag att det finns inte en chans att jag hinner med allt hon har lagt på mig.....då svarar hon - du får prioritera och göra det så fort det går. Så kör hon iväg men funderade på vad jag sagt. Hon ringde en kollega.....jag kan lägga lite i hennes postfack så ska hon fixa någon som hjälper till. Generöst eller....

Har fått klåda på mina armar.....fick veta att det troligen beror på stress och oroligheter på jobbet. Pudrade armarna med något jag köpte i Thailand.....får se om det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar