lördag 10 april 2010

Etta.....nej men....















Matte hade rätt.....
Inget första pris och inte etta på pallen.....men jag fixade till det så vi kom på andra plats med 146 poäng.

Platsliggande 8 - flyttar, uppe före kommando
Fritt följ 7,5 - plogar vp sen i halt, buffar på fickan luft l.s sns
Läggande 7 - ljud plogar tempo går upp
Inkallande med ställande 8 - ljud bra ställande startar innan kommando avslut
Sändande med ställande 6 - missar första dirigerar om steg
Apportering 6,5 - ngt slarvigt gripande tempo in tugg
Fritt hopp över hinder 7,5 - Ljud dk startar före kommando
Fjärrdirigering 7,5 - dk tempo sitter före
Helhetsintryck 7,5 - mycket ljud o oro mellan momenten bra jobbat

Matte är lite sur på mig för att jag pratar så mycket.....massa avdrag säger hon.
Ska visst inte göra saker när tävlingsledaren säger utan vänta på matte men hon är ju så seg. Tydligen får jag avdrag för detta också.
Det är inte lätt att vara hund.
Nu är jag helt slut.....hade skolan efter tävlingen.....en hel dag på klubben.

Nicita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar