måndag 5 april 2010

Nu är jag.....

.....på gång igen. Min goe son har blåst datorn och lyckats få ordning på den. Vad gjorde vi utan honom...

I dag har jag, Marje, Ylva och alla våra 5 hundar varit ute i skogen i drygt 5 timmar.
Äntligen kunde vi spåra i skogen....hundarna var så lyckliga.
Vi gjorde uppletande och jag är så impad över Nicita....hon jobbade kanonbra och kom ändå fram till mig med föremålet.....det har inte hänt innan utan hon brukar stanna någon meter framför mig.
Våra hundar gillar budföring.....det syntes idag....verkligen action.....det var en mysig dag för dogsen....dom var så duktiga.
Vi gick en runda....det är så härligt att vi kan gå med alla hundarna utan att det blir något gruff.
Klart att det blev lite fika i skogen och så grillade vi korv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar