lördag 17 april 2010

Nicita rappoterar

I dag har min matte varit sur på mig. Kunde inte spåra i skogen.....ja några meter hit och dit men inte hela spåret.....men jag hittade alla apporter utom en.
Sen skulle jag till skolan.....hade mycket att prata om idag.....matte blir förbannad.....hon är ju annars själv pratglad.
Hoppa ville jag inte men hon gav sig inte.....ok får väl hoppa då men under lite protester.
Apportering.....sprang snyggt ut, tog den.....men så fattade jag att det inte skulle komma någon boll på tillbakavägen....varför skulle jag komma.....lättlurad är jag inte.
Men tyvärr fick ja ge med mig.....göra några bra saker även om jag försökte prata bort det.
Matte var nöjd med platsen, fjärren och inkallningen.....var visst ett snyggt ställande.
Hon skulle lura mig in i rutan.....snackar om att bollen kanske var där.....fy f-n vad hon lurade mig....jag gick på det....sprang dit men inte fasen låg där någon boll. Fick komma tillbaka till matte....hon såg inte så glad ut....fick skärpa till mig nästa gång.....kom in i rutan.....klick sa det och så kom bollen flygande.
Blev en budföring....det gillar jag....nu äntligen gjorde jag något bra, riktigt bra.
Men totalt var hon inte nöjd....jag fick följa med in på teorin.....slapp ligga ute i bilen.....lite känslor har hon trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar