tisdag 27 april 2010

Kaisa rapporterar

Till skillnad på skitungen så kan jag vara tyst.....vet att matte inte gillar en massa onödigt snack.
Matte gömde saker som jag fick leta upp.....jag är suverän på att hitta.....hon gömde jättesvårt, trodde hon, lätt som en plätt att hitta.
Fjärren blir jag duktigare på.....flyttar mig inte så mycket framåt.....det har varit lite klurigt från ligg till stå men det fixar jag nu.
Matte är förvånad över mitt tempo på inkallningen.....hon tycker inte att det brukar vara så mycket fart i mig.
MEN hon blev riktigt jävla förbannad på mig.....hon kunde ha det när hon var så dum.....hon glömde stora påsen med torkad blodkorv och när hon inte såg åt jag upp allt. Det var värt att ta emot all skäll.....godispåsen den var mumsig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar