lördag 24 april 2010

Spår och Kurs och Stallet

På förmiddagen var jag och Karin och spårade med våra töser. Lemoni och Quinn gjorde jättebra spår.....Nicita hade svårt att få fäste i spåret men när hon väl kom igång gick det bra.....så vi är nöjda.
Efter spåret åkte jag vidare till klubben och kursen. Vi filmade varandra.....att få se hur man beter sig är jättebra.
Jag ville bland annat filma apporteringen så vi kunde diskutera hur jag ska få ordning på den. Fick lite nya tips så nu blir det hårdträning....visade krypet.....ska ta "nästa steg".
Testade själv framförgåendet.....hon drar efter några meter.....fick tips hur jag kan träna.
Hopp apport gick kanon.....
Så var det dax att åka till stallet och fixa både inne i boxen och ute i hagen.....klart det blev en mysstund.
Tittar på Fotboll Arsenal - Man United.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar