söndag 11 september 2011

Varför....

...måste det roliga vara samma helg?
Helgen den 23-25 september har det klart strulat till sig igen.
Fredag, lördag och söndag är det hopptävlingar i Mickedala
Lördag ska jag och Nicita till Osby och tävla.
Söndag vill jag åka till Listerby och titta på några IPO-hundar.
Fredag, lördag, söndag och måndag ska jag fixa stallet, sköta om den vite Prinsen. Om han står kvar i Tiarp hjälper Monica till och rider honom.

Lisa vill ha hjälp men om jag ska iväg både lördag och söndag vill jag vara ledig fredag. Så vet jag hur svårt det är att få tag på funktionärer.
Att köra till Listerby tar ca 3,5 timme...pallar jag köra bil i 7 timmar?
Ska jag välja Mickedala framför Listerby?
Jaja jag behöver inte bestämma mig idag.

Det finns mycket annat att fundera på...det som händer nu.
Min lilla Kaisatös mår inte bra. Dels är hon dålig i magen och så får hon fler knutor. Visserligen säger veterinären att det inte är några farliga knutor och det gör inte ont om jag trycker på dom, men ändå känns det oroligt.
Idag flyger mannen till Venedig, på en tjänsteresa. Varför måste det vara just idag, den 11 september? Det känns lite oroligt och jag får vänta några timmar till innan han är framme och hör va sig.

Nej, nu får det bli lite positivt. Ut i naturen med Töserna, sedan stallet och fixa med Echo. Ska ta med kameran och fotografera dom mysiga djuren som jag glömt vad dom heter...det står fullständigt still i huvudet. Återkommer lite senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar