måndag 12 september 2011

Tiarp och Alpackor

Jag och Kaisa åkte till Tiarp, skulle fixa för Echo. När allt var klart gick vi en liten tur i Tiarpsskogen...vi skulle bara strosa omkring.
Nicita fick följa med Ante och hans kompisar till en annan skog.
Kaisa njöt av sin egentid med matte. Vad som inte va med i beräkningen va att vi skulle plocka svamp...men vad gör man när det finns massor av olika sorter. Ja, inte kan jag bara gå vidare. Jag plockade så mycket som fick plats i mina fickor och i nästa vecka åker vi dit och plockar mer.

Efter skogen gick vi till hagarna, skulle fotografera och filma alpackorna. Dom är så underbart söta, mjuka ulliga och gosiga. Samtidigt som vi var där tog tjejerna i hästarna så det var lite oroligt i lägret. Kaisa gillar inte hästarna men jag la henne jämte mig och hon var så lugn...trött efter skogsturen.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar