lördag 8 januari 2011

Vinterträningen....

startade idag.
Jag och Nicita var med Hannas grupp och tränade lite. Eftersom jag går lite illa och det var något halt blev det inte mycket fritt följ. Platsen gjorde vi, 3 min och där låg hon bra. Inkallning med ställande och läggande är jag delvis nöjd med...vi har inte tränat det på minst 13 veckor. Det var läggande som inte var ok, segt segt ner. Vi var med mest för att vara lite sociala att komma igång så smått...och visst har vi saknat alla kompisar. På måndag när vi tränar inne i en varm hall blir det förhoppningsvis lättare.

Det blir inte så mycket skrivet här i bloggen. Dels händer det inte så mycket och sedan skriver jag mer i min FB. Nu är det hundträning och stallet som ska komma igång. Lika mycket som jag saknat hundkompisar saknar jag stallet. Var där en sväng i går kväll, gick omkring och sög in atmosfären, bjöd en del hästar på lite godsaker, myste med stallkatten Sam, tjabbade med kompisar. Nu känner jag att jag vill komma igång med stallsysslorna. 

1 kommentar: