måndag 3 januari 2011

God fortsättning på år 2011

Jag har inte gjort många knop i helgen. Har knappt varit utanför dörren.
Nu är det en ny vecka och nu ska det hända lite saker. Idag hade vi det kallt i klubbstugan...17 grader som vi fick upp till 19 grader innan vi gick hem.
Tränade lite lydnad med Töserna och trots att jag "fumlade" lite i stegen och att det var halt gick det hyfsat. Vi har ju inte tränat sedan slutet av september.
Nu har jag 3 inneträningar bokade och på lördag börjar klubbens vinterträning. Visserligen ute och tidigt (för mig som är morgontrött) men tanken är att vi ska vara med på några i alla fall.

I dag har jag varit hemma hos Ylva med en blomma från mig och Marje. Ylva blev mormor för första gången till en liten guldklimp...han är så fin. Så skulle jag klart kolla in deras 2 ormar...jag tycker inte om ormar...men jag kände på dom. Jag tyckte det var mycket bättre att mysa med Zacko och Santo.
I morgon blir det lite mer träning...ska visst inte vara så kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar