måndag 10 januari 2011

Dagens Ros

Jag får ofta "knasiga" idéer...så jag föreslog tjejerna att vi skulle sätta in Dagens Ros i Hallandsposten och tacka jägarna för att vi får låna deras härliga grillkåta nyårsaftons eftermiddag. Vi har lånat den 3 år i rad. Klart vi ska göra (här slipper Marje vara med på bild...trodde hon *s*). Jag skrev annonsen och man kan få den både i tidningen och på webben med foto...klart jag ville ha med ett foto. (det var en jägare som tog foto på oss alla)

Jag fick en idé för några år sedan att Hallandsposten skulle följa med oss ut i skogen när vi tränade våra hundar. Det var lite si och så men jag lyckades övertala dom...bara jag slipper vara med på bild säger Marje. Men va fasen...klart du ska vara med på bild...tramsa dig inte och samma tyckte hennes man...så till slut lyckades vi övertala henne. Det blev ett kanonreportage om oss med många bilder, tror det var 3 eller 4 sidor.

Dagens Ros i HP den 8 januari...i tidningen och på webben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar