måndag 24 januari 2011

Lite blandat

Så är det plötsligt måndag. Vart tar dagarna vägen?
I torsdags hade vi mycket besök på jobbet/klubben. Min handläggare kom och hälsade på och han blev mäkta imponerad över klubbstugan, våra planer och skogen inpå knuten. Han sa att jag har hamnat på rätt ställe...synd att man inte kan få jobb här men så är den krassa verkligheten och det vet jag ju mycket väl.
I fredags träffades jag och Marje hemma hos Ylva, fikade och planerade vårt spa-besök. Cecilia kom med lille Gabriel...har sällan sett en sådan söt liten bebis.
Helgen har varit lugn och fridfull förutom när Sverige har spelat handboll. Dessa spännande matcher är inte bra för hjärtat.
Hade planerat att åka till Schäferhundklubben i Varberg och deras schäferutställning. Kände flera som skulle ställa och tänkte passa på att träffa dom och tjabba lite. Men jag mitt dumma nöt får för mig att den var den 29 januari så jag missade den...det grämer mig så förbaskat.
I dag har jag varit i stallet och fixat...fick ett brev från f-kassan som retade mig så förbannat så jag fick ut lite aggression i mockningen.
Nu väntar tv-soffan, engelsk fotboll...Bolton-Chelsea...och lite exotiska frukter.

2 kommentarer:

  1. Halloj! och tack för din kommentar :O)lyckan här är total kan jag lova! Zimone är redan T-märkt men hon kommer ändå att veterinärbesiktigas....det står säljaren för, har oxå ramlat över såna där söndagsex som du hade gjort....kram!!! och du nu öppnar snart gräddhyllan för säsongen!!!

    SvaraRadera
  2. Man ska inte läs a brev från Fk, det är aldrig bra. Be någon annan göra det och meddela sedan om du absolut MÅSTE veta det :-)

    SvaraRadera