fredag 3 december 2010

Rehabiliteringen....

....har börjat.
Fy för den lede...detta blir skittufft. Foten och fotleden är helt stel, kan knappt inte böja på den. Har fått ett program av sjukgymnasten på flera olika rörelser som ska göras flera gånger varje dag. Kan bara säga att det är en pina...gör satan ont. Men det är ganska intressant att jämföra fötterna på de övningar som jag gör samtidigt med båda...finns knappt ingen rörelseförmåga och stackars foten är rejält svullen...finns ingen tillstymmelse till några fotknölar. Ni som är mina vänner på FB kan ju se skillnaden.
Nu gäller det att ligga i så jag snart kan röra mig som en normal människa. Ni är flera som redan nu har börjat puffa på mig och det känns skönt...måste visa att jag fixar detta.
Bara tanken att komma tillbaka till jobbet, att ge sig ut med hundarna både i skogen och på lydnadsplanen tillsammans med alla kompisar och börja med stallsysslorna gör att det blir lite f-n anamma.

1 kommentar:

  1. hej :)
    tack för inlägget i min GB :)
    Usch det måste vara tufft nu med rehab för dig...Hoppas det går bra & ta det lungt
    Ha en fin helg & underbar 2:a advent
    Många Kramar Veronica & Nova

    SvaraRadera