onsdag 8 december 2010

På banan

Äntligen är jag igång av egen maskin.
Vilken känsla det var att sätta sig i bilen och rulla iväg helt själv...det är 8,5 vecka sedan sist.
Att gå in på jobbet, tjabba med vaktmästaren och träffa folk som tränade...helt underbart.
Efter jobbet fick Töserna springa omkring i snön...äntligen tyckte dom också.
Senare på kvällen gjorde jag flera ärenden...gick från affär till affär...egentligen inte så mycket men min fot tyckte det. Fick satan ont och den svullnade till dubbel storlek...men jag vill så mycket. Idag har jag tagit det betydligt lugnare.
Tvättade bilen...aha har den en sådan färg...ska besiktigas i morgon och då måste den bästa sidan visas upp.
Träffade Micke och Sofia och lille Simon...en riktig liten solstråle, så himla söt...Simon alltså *s*

1 kommentar: