torsdag 16 december 2010

Igår eftermiddag kom Ylva och Zacko till klubben. Zacko och Töserna skulle få rusa av sig...Zacko gjorde allt för att få igång Nicita men Töserna var ganska loja. Funderar på om Nicita tycker det är jobbigt att gå på den frusna snön.
Det var svinkallt så det fick bli en fika inne i klubbstugan och massor av tjabb...tiden bara rusade iväg. När det var dags att ge sig hem kom ett gäng som skulle träna lite...stannade så klart kvar och tjabbade med dom. Upptäcker nu hur mycket jag har saknat alla mina goa klubbkompisar.

Sent igår kväll/natt när vi gick ut sista kisseturen trampade jag lite snett...gjorde satan ont och nu har jag en svullen ond fot. Att så lite kunde göra så mycket. I fortsättningen ska jag ha fotskyddet med skenorna på sidorna när jag är ute och går. Men det går snart över... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar