lördag 18 december 2010

Lördag

Idag snöar det igen. Nu tycker jag att det räcker.
I går hade vi en mycket trevlig dag på jobbet. Tyckte knapp jag hade kommit dit innan jag skulle hem.
Vi hade flera besökare och klart vi fick tjabba med dom över en kopp kaffe...tur att kaffet inte är så dyrt på klubben *s* och mina pepparkakor har en strykande åtgång.
Det var extra roligt med ett kille som kom...en gammal bekant som jag inte har träffat på kanske 5-6 år. Vi hade en hel del att tjabba om...riktigt trevlig.
Innan vi körde hem fick Töserna rusa av sig i den mjuka fina snön...och dom rusade verkligen.
Senare på eftermiddagen var jag och handlade dom näst sista julklapparna...har en kvar men den grabben skriver inget på sin önskelista...har ingen aning vad jag ska köpa. Egentligen ska han inte ha någon julklapp *s*

Nu ska vi iväg och köpa en julgran...det kommer att bli mycket diskussion...vi är sällan överens *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar