fredag 10 september 2010

Torsdag

Ville träffa min handledare på AF men klart han var på kurs.
Bakade äppelpajer som jag hade med till klubben och vaniljsås...vi firade vårt LP II.
Innan fikat var det tänkt att vi skulle träna lite...men Nicita hade ont...fixade inte hopp och hade svårt att resa sig från ligg till stå.
Det blev mest miljöträning för töserna och så fick dom träffa kompisarna. Det märks att vi ofta är ute med mina töser, Zacko, Oden och Elvis...dom gillar varandra...satt tillsammans och kollade dom andra som tränade.
På måndag är vi några som ska börja en ny diet som Matilda fått nys på...ska bli spännande även om jag är skeptisk men jag ska testa.
Ska köpa en baddräkt...har inte ägt någon på hundra år...ska ha till vårt kommande SPA-besök. Då är det inte helt fel om man blivit av med några kilon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar