söndag 12 september 2010

Söndag...

...känner mig lite seg.
Beror nog på att vi hade tjejfest hemma hos Marje i går kväll. En grym kväll med massor av god mat och dricka och massor av goa skratt.
Kvällens meny skulle enligt Marje vara enkel...
välkomstdrink
förrätt: spenatsoppa med vaktelägg och vitt vin
varmrätt: ostgratinerad tortillas med sallad och rött vin
dessert: knäckflarnskorgar fyllda med hallonsorbet, vit- chokladpinnar och björnbär
kaffe
Tycker ni att detta var en enkel meny? Det tycker definitivt inte jag. Det var helt underbart gott.
Jag hade med en flaska champagne...firade Nicitas LP II

När jag kom hem kunde jag inte sova. Tog en runda med töserna och sedan hamnade jag framför denna lilla apparat...då går tiden fort...kröp ner i sängen strax efter kl 3. Tycker jag har rätt att vara lite seg...man är ju ingen ungdom längre...så har jag lite träningsvärk från ridningen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar