fredag 2 december 2011

Det var länge sedan jag skrev.

Det är på FB som jag dagligen skriver men eftersom jag har en del vänner som inte har FB tänkte jag uppdatera lite. Men jag tycker ni kan skaffa FB *s*

Egentligen händer inget sensationellt. 1 dag i veckan är det hundträning i Halmstad tillsammans med Anki, Gittan, Ronja och Malin. Torsdagar brukar det bli hundträning i Oskarström med en massa olika personer.
En del tid tillbringas i stallet.

Vi har hittat ett nytt ställe som vi åker till flera gånger i veckan där Töserna kan springa fritt. Det är en stor ljunghed vid Hagöns camping och så har vi stranden intill. Här finns även ett stort inhägnat område så det är kanon för hundar.
Lördagar brukar det bli skogen tillsammans med Ylva och Marje. Vi har hittat en ny runda som tar ca 1,5 timme att gå och sedan väntar fika både för 2-benta som 4-benta. Lite kul träning blir det efter fikat.

Förra fredagen var jag hemma hos Hanna och tittade på hennes valpar. Man blir helt sjuk, sitta och mysa med goldenvalpar som är 6 veckor...man vill bara ha en med sig hem.

Nu när julen stundar har det blivit en hel del julklappsinköp och det mesta är klart vilket känns himla skönt.

Nu får vi se hur länge det dröjer till nästa gång vi ses här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar